Desconto do 15% para os colexiados CoFiGa no curso sobre intervención en demencias dexenerativas que organiza AFAGA

23-03-2016
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

En virtude do convenio de colaboración subscrito entre ambas entidades, os colexiados do CoFiGa poden beneficiarse dun desconto do 15% na inscrición no curso superior online “Intervención en demencias neurodegenerativa” que organiza este ano 2016 a Asociación de Familiares de Enfermos de Alzheimer e outras demencias de Galicia (AFAGA), destinado a profesionais sociosanitarios. 

Toda a información acerca dos contidos e obxectivos do curso tédelos dispoñibles no programa e boletín de inscrición axuntos.

 

Descuento del 15% para los colexiados CoFiGa en el curso sobre intervención en demencias degenerativas que organiza AFAGA

En virtud del convenio de colaboración suscrito entre ambas entidades, los colexiados del CoFiGa pueden beneficiarse de un descuento del 15% en la inscripción en el curso superior online “Intervención en demencias neurodegenerativa” que organiza este año 2016 la Asociación de Familiares de Enfermos de Alzheimer e outras demencias de Galicia (AFAGA), destinado a profesionales sociosanitarios.  

Toda la información acerca de los contenidos y objetivos del curso los tenéis disponibles en el programay boletín de inscripción adjuntos. 

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información