CoFiGa denuncia que a oferta pública de emprego do Sergas prevista para 2016 non incorpora ningunha praza de fisioterapeutas e súmase ás mobilizacións do 3 de marzo/2016

03-03-2016
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

Desde o Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) mostramos o noso profundo desacordo coa nula incorporación de novas prazas de fisioterapeutas na oferta de emprego público programada para 2016 polo Sergas, segundo os datos expostos na última reunión da mesa sectorial de Sanidade. 

Tras anos sen convocatorias e con unicamente 6 prazas de fisioterapeutas convocadas na OPE do pasado ano, consideramos que esta medida contribuirá á deterioración na calidade do noso sistema sanitario. É a poboación galega a que verá empeorada a súa asistencia e continuará sufrindo as longas listas de espera para poder acceder ao servizo de Fisioterapia. 

Estimamos totalmente improcedente que non se previu nin unha praza de fisioterapeutas, mentres que os pacientes seguen sendo derivados a centros privados porque o noso sistema non ten capacidade para asumir a crecente demanda de Fisioterapia. A poboación galega reclama e pide máis fisioterapeutas no sistema público de saúde, algo que conta co apoio dos especialistas. Consideramos por tanto necesario responder as necesidades de saúde da comunidade tendo en conta que os fisioterapeutas somos unha parte esencial no proceso de intervención sanitaria.

Lembramos medidas como o "Plan de Mellora dá Atención Primaria de Galicia", lembramos tamén a recomendación da Organización Mundial da Saúde de que os sistemas públicos de saúde deben cumprir a cociente de 1 fisioterapeuta por cada 1.200 habitantes, vemos como nos nosos países veciños incorpóranse fisioterapeutas en todas as áreas sanitarias como persoal fundamental e imprescindible… E constatamos que mentres se anuncia que a oferta pública de emprego de 2016 será a maior dos últimos anos, esquécese completamente da Fisioterapia. Resulta totalmente arcaico que se continúe expondo a sanidade pública sen contar cos fisioterapeutas.

Por todo iso, CoFiGa apoia as diferentes mobilizacións convocadas en todas as áreas sanitarias de Galicia para o 3 de marzo/2016 contra a OPE/2016 do Sergas, por un emprego digno e por unha sanidade pública de calidade.

CoFiGa espera que se rectifique e que se convoquen as prazas de fisioterapeutas necesarias para asegurar a calidade asistencial do sistema sanitario galego.

Xunta de Goberno do Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

 

  CoFiGa denuncia que la oferta pública de empleo del Sergas prevista para 2016 no incorpora ninguna plaza de fisioterapeutas  y se suma a las movilizaciones convocadas para el 3 de marzo/2016

Desde el Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) mostramos nuestro profundo desacuerdo con la nula incorporación de nuevas plazas de fisioterapeutas en la oferta de empleo público programada para 2016 por el Sergas, según los datos planteados en la última reunión de la mesa sectorial de Sanidad.

Tras años sin convocatorias y con únicamente 6 plazas de fisioterapeutas convocadas en la OPE del pasado año, consideramos que esta medida contribuirá al deterioro en la calidad de nuestro sistema sanitario. Es la población gallega la que verá empeorada su asistencia y continuará sufriendo las largas listas de espera para poder acceder al servicio de Fisioterapia. 

Estimamos totalmente improcedente que no se haya previsto ni una plaza de fisioterapeutas, mientras que los pacientes siguen siendo derivados a centros privados porque nuestro sistema no tiene capacidad para asumir la creciente demanda de Fisioterapia. La población gallega reclama y pide más fisioterapeutas en el sistema público de salud, algo que cuenta con el apoyo de los especialistas. Consideramos por tanto necesario responder a las necesidades de salud de la comunidad teniendo en cuenta que los fisioterapeutas somos una parte esencial en el proceso de intervención sanitaria.

Recordamos medidas como el "Plan de Mellora da Atención Primaria de Galicia", recordamos también la recomendación de la Organización Mundial de la Salud de que los sistemas públicos de salud deben cumplir la ratio de 1 fisioterapeuta por cada 1.200 habitantes, vemos como en nuestros países vecinos se incorporan fisioterapeutas en todas las áreas sanitarias como personal fundamental e imprescindible… Y constatamos que mientras se anuncia que la oferta pública de empleo de 2016 será la mayor de los últimos años, se olvida completamente de la Fisioterapia. Resulta totalmente arcaico que se continúe planteando la sanidad pública sin contar con los fisioterapeutas.

Por todo ello, CoFiGa apoya las diferentes movilizaciones convocadas en todas las áreas sanitarias de Galicia para el 3 de marzo/2016 contra la OPE/2016 del Sergas, por un empleo digno y por una sanidad pública de calidad.

CoFiGa espera que se rectifique y que se convoquen las plazas de fisioterapeutas necesarias para asegurar la calidad asistencial del sistema sanitario gallego.

 Junta de Gobierno del Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

 

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información