Dous Obradoiros de Fisioterapia dentro do IV Plan de Formación Continua en Demencias que organiza AFACO

01-02-2016
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

Dentro do IV Plan de Formación Continua en Demencias que organiza a Asociación de Enfermos de Alzheimer da Coruña (AFACO), os días 6 e 13 de abril/2016 impartiranse dous Obradoiros de Fisioterapia, que correrán a cargo do fisioterapeuta Rodrigo Rubial, especialista no ámbito da dependencia.

O Plan de Formación Continua en Demencias de AFACO está destinado a coidadores, familiares e a profesionais interesados en actualizar os seus coñecementos na materia. Durante o seu desenvolvemento, ao longo dos meses de febreiro e marzo/2016, abordaranse diferentes aspectos da enfermidade. O Plan recibiu o recoñecemento de interese sanitario por parte da Consellería de Sanidade e expedirase un certificado a todos os inscritos (cunha asistencia mínima a 5 das sesións), estando solicitada a acreditación da Comisión de Formación Continuada.

As sesións celebraranse semanalmente (as 6 primeiras serán os luns e as dúas últimas os mércores) en horario  de 16:30 a 19:00, teñen unha duración de 150 minutos cada unha, ata completar as 20 horas lectivas que conforman o plan.

O ciclo de conferencias/obradoiros ten un custo de 52 euros para persoas non socias de AFACO e é gratuíta para as persoas socias da entidade, así como para os voluntarios da Asociación, previa inscrición e ata completar aforamento.

O Plan de Formación impartirase na Escola de Negocios de AFundación (Ronda de Nelle, 31), da Coruña, excepto os Obradoiros de Fisioterapia, que terán lugar no salón de actos do Centro Cívico Municipal de San Diego.

Mais información e inscricións:

981 20 58 58 ext. 1001

contacto@afaco.es

 

Dos Talleres de Fisioterapia dentro del IV Plan de Formación Continua en Demencias que organiza AFACO

Dentro del IV Plan de Formación Continua en Demencias que organiza la Asociación de Enfermos de Alzheimer de A Coruña (AFACO), los días 6 y 13 de abril/2016 se impartirán dos Talleres de Fisioterapia, que correrán a cargo del fisioterapeuta Rodrigo Rubial, especialista en el ámbito de la dependencia.

El Plan de Formación Continua en Demencias de AFACO está destinado a cuidadores, familiares y a profesionales interesados en actualizar sus conocimientos en la materia. Durante su desarrollo, a lo largo de los meses de febrero y marzo/2016, se abordarán diferentes aspectos de la enfermedad. El Plan recibió el reconocimiento de interés sanitario por parte de la Consellería de Sanidade y se expedirá un certificado a todos los inscritos (con una asistencia mínima a 5 de las sesiones), estando solicitada la acreditación de la Comisión de Formación Continuada.

Las sesiones se celebrarán semanalmente (las 6 primeras serán los lunes y las dos últimas los miércoles) en  horario de 16:30 a 19:00, tienen una duración de 150 minutos cada una, hasta completar las 20 horas lectivas que conforman el plan.

El ciclo de conferencias/talleres tiene un coste de 52 euros para personas no socias de AFACO y es gratuita para las personas socias de la entidad, así como para los voluntarios de la Asociación, previa inscripción y hasta completar aforo.

El Plan de Formación se impartirá en la Escuela de Negocios de AFundación (Ronda de Nelle, 31), de A Coruña, a excepción de los Talleres de Fisioterapia, que tendrán lugar en el salón de actos del Centro Cívico Municipal de San Diego.

Más información e inscripciones:

981 20 58 58 ext. 1001

contacto@afaco.es

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información