Aberto o prazo de inscripción no VI Congreso Nacional de Estudantes de Fisioterapia da UDC
Desenvolverase os días 17, 18 e 18 do próximo mes de abril na Facultade de Fisioterapia da Coruña

21-02-2020
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

Xa está aberto o prazo de inscripción no VI Congreso Nacional de Estudantes de Fisioterapia (VICNEF) da Universidade da Coruña (UDC) que, celebraráse entre os días 17 e 19 do próximo mes de abril na Facultade de Fisioterapia da Coruña.

Dirixido tanto a estudantes como a profesionais de Fisioterapia e de Ciencias da Saúde e co obxectivo principal de divulgar de coñecementos avalados de forma científica que acheguen novos puntos de vista e ferramentas que contribúan a un razoamento e desenvolvemento clínico óptimo, o VICNEF contará coas achegas de importantes profesionais da Fisioterapia, que coas súas vivencias, coñecementos e experiencias ilustrarán aos futuros profesionais interesados.

Cunha visión interdisciplinar na que a rehabilitación e o uso do exercicio terapéutico serán protagonistas, o contido científico do VICNEF estrutúrase ao redor de catro bloques temáticos: “Discapacidade e dependencia nas afeccións neurolóxicas”, con relatorios enfocados ao tratamento e patoloxía tanto en Pediatría e como en persoas adultas; “Disfuncións do aparello locomotor”, no que se abordará tanto a prevención como a fisiopatoloxía e tratamento de lesións; Fisioterapia  Abdomino-pelvi-perineal”; e “Dimensións facilitadoras da eficacia da intervención  fisioterápica”, no que se abordarán temas transversais como o razoamento clínico, a relación terapeuta paciente e a nutrición.

O programa científico do VICNEF complementarase co desenvolvemento, o domingo 19 de abril pola mañá, de 10 talleres teórico-prácticos que teñen por obxectivo será achegar o máximo posible a realidade clínica aos asistentes.

Toda a información sobre o  VICNEF en: https://vicnef20.wixsite.com/vicnefcongreso e redes sociais.

Abierto el plazo de inscripción al VI Congreso Nacional de Estudiantes de Fisioterapia de la Universidad de A Coruña

Se desarrollará los días 17, 18 y 18 del próximo mes de abril en la Facultad de Fisioterapia de A Coruña

Ya está abierto el plazo de inscripción al VI Congreso Nacional de Estudiantes de Fisioterapia (VICNEF) de la Universidad de A Coruña (UDC), que se celebrará entre los días 17 y 19 del próximo mes de abril en la Facultad de Fisioterapia de A Coruña.

Dirigido tanto a estudiantes como a profesionales de Fisioterapia y de Ciencias de la Salud y con el objetivo principal de divulgar de conocimientos avalados de forma científica que aporten nuevos puntos de vista y herramientas que contribuyan a un razonamiento y desarrollo clínico óptimo, el VICNEF contará con las aportaciones de importantes profesionales de la Fisioterapia, que con sus vivencias, conocimientos y experiencias ilustrarán a los futuros profesionales interesados.

Con una visión interdisciplinar en la que la rehabilitación y el uso del ejercicio terapéutico serán protagonistas, el contenido científico del VICNEF se estructura en torno a cuatro bloques temáticos: “Discapacidad y dependencia en las afecciones neurológicas”, con ponencias enfocadas al tratamiento y patología tanto en Pediatría y como en personas adultas; “Disfunciones del aparato locomotor”, en el que se abordará tanto la prevención como la fisiopatología y tratamiento de lesiones; Fisioterapia Abdomino-pelvi-perineal”; y “Dimensiones facilitadoras de la eficacia de la intervención fisioterápica”, en el que se abordarán temas transversales como el razonamiento clínico, la relación terapeuta paciente y la nutrición.

El programa científico del VICNEF se complementará con el desarrollo, el domingo 19 de abril por la mañana, de 10 talleres teórico-prácticos con el objetivo será acercar lo máximo posible la realidad clínica a los asistentes.

Toda la información sobre el VICNEF en: https://vicnef20.wixsite.com/vicnefcongreso y redes sociales.

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información