“Vida saudable tras o ictus: abordaxe e perspectivas de futuro”, lema da III Xornada sobre Dano Cerebral Adquirido
Celebrarase o próximo 6 de abril na Coruña, na sede da Fundación María José Jove, con entrada gratuíta previa inscrición

14-03-2019
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

“Vida saudable tras o ictus: abordaxe e perspectivas de futuro” é o lema da III Xornada sobre Dano Cerebral Adquirido que, organizada conxuntamente pola Fundación María José Jove e a Asociación de Dano Cerebral Adquirido da Coruña (adaceco), celebrarase o próximo 6 de abril na Coruña, na sede da Fundación María José Jove.

Dirixida tanto a familias e afectados como a profesionais nas diferentes materias que se relacionan co Dano Cerebraal Adquirido (DCA), e co obxectivo de difundir novas e innovadoras perspectivas tanto no seu tratamento como para a mellora da calidade de vida dos afectados e as súas familias, a xornada desenvolverase nun formato aberto á sociedade en xeral que favorecerá a interrelación entre os profesionais participantes, especialistas en distintas disciplinas sanitarias e sociais, e os asistentes.

Ao longo da xornada abordaranse temas tan interesantes como a esperanza do glutamato; a robótica e as súas achegas mecánicas á mellora do ictus; a relevancia da Enfermería Neurolóxica no seu tratamento ou aspectos legais en materia de seguros, responsabilidade civil e indemnizacións. Tamén se desenvolverá un co-diálogo entre autor e neuropsicóloga ao redor de “Iridium”, o primeiro libro galego que trata a realidade social do DCA. Por último, o deportista Luís Moya, que superou tres ictus, clausurará xornada.

Os fisioterapeutas interesados en participar nesta II Xornada sobre Dano Cerebral Adquirido poden inscribirse de forma gratuíta na seguinte ligazón: 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfR0FxXk7_NGupyTPqCPRkz0kXVqGoEpheuh60dpv39jLTOEg/viewform

Más información: www.adaceco.org / www.fundacionmariajosejove.org

 “Vida saludable tras el ictus: abordaje y perspectivas de futuro”, lema de la III Jornada sobre Daño Cerebral Adquirido

Se celebrará el próximo 6 de abril en A Coruña, en la sede de la Fundación María José Jove, con entrada gratuita previa inscripción

“Vida saludable tras el ictus: abordaje y perspectivas de futuro” es el lema de la III Jornada sobre Daño Cerebral Adquirido que, organizada conjuntamente por la Fundación María José Jove y la Asociación de Daño Cerebral Adquirido de A Coruña (adaceco), se celebrará el próximo 6 de abril en A Coruña, en la sede de la Fundación María José Jove.

Dirigida tanto a familias y afectados como a profesionales en las diferentes materias que se relacionan con el Daño Cerebral Adquirido (DCA), y con el objetivo de difundir nuevas e innovadoras perspectivas tanto en su tratamiento como para la mejora de la calidad de vida de los afectados y sus familias, la jornada se desarrollará en un formato abierto a la sociedad en general que favorecerá la interrelación entre los profesionales de primer nivel participantes, especialistas en distintas disciplinas sanitarias y sociales, y los asistentes.

A lo largo de la jornada se abordarán temas tan interesantes como la esperanza del glutamato; la robótica y sus aportaciones mecánicas a la mejora del ictus; la relevancia de la Enfermería Neurológica en su tratamiento o aspectos legales en materia de seguros, responsabilidad civil e indemnizaciones. También se desarrollará un co-diálogo entre autor y neuropsicóloga en torno a “Iridium”, el primer libro gallego que trata la realidad social del DCA. Por último, el deportista Luis Moya, que ha superado tres ictus, clausurará jornada.

Los fisioterapeutas interesados en participar en esta II Jornada sobre Daño Cerebral Adquirido pueden inscribirse de forma gratuita en el siguiente enlace:  

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfR0FxXk7_NGupyTPqCPRkz0kXVqGoEpheuh60dpv39jLTOEg/viewform

Más información: www.adaceco.org / www.fundacionmariajosejove.org

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información