Póliza colectiva de asistencia sanitaria ofertada a CoFiGa pola compañía de seguros de saúde ADESLAS
Poden acollerse tanto os fisioterapeutas colexiados como os seus cónxuxes, parellas de feito e fillos non emancipados, sen ningún tipo de carencia no caso de tramitala antes do próximo día 30 de abril/2018

03-04-2018
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

A compañía de seguros de saúde ADESLAS ofrece a CoFiGa unha póliza colectiva de asistencia sanitaria á que poden acollerse tanto os fisioterapeutas colexiados como os seus cónxuxes, parellas de feito e fillos non emancipados e á que poderán acceder sen ningún tipo de carencia no caso de tramitala antes do próximo día 30 de abril/2018.

ADESLAS pon a disposición dos seus usuarios unha cobertura sanitaria nacional integrada por máis de 43.000 facultativos e 1.100 clínicas e hospitais, ademais de 160 Clínicas Adeslas Dental, incluíndo tamén cobertura de urxencia en todos os países do mundo.

En arquivos adxuntos, os fisioterapeutas colexiados interesados poden descargar a proposta realizada por ADESLAS, na que se detalla os servizos asistenciais e o importe económico dos bonos que oferta, así como o cadro médico 2018 na provincia da Coruña.

Póliza colectiva de asistencia sanitaria ofertada a CoFiGa por la compañía de seguros de salud ADESLAS

Pueden acogerse tanto los fisioterapeutas colegiados como sus cónyuges, parejas de hecho e hijos no emancipados, sin ningún tipo de carencia si se tramita antes del próximo día 30 de abril/2018

La compañía de seguros de salud ADESLAS ofrece a CoFiGa una póliza colectiva de asistencia sanitaria a la que pueden acogerse tanto los fisioterapeutas colegiados como sus cónyuges, parejas de hecho e hijos no emancipados y a la podrán acceder sin ningún tipo de carencia si se tramita antes del próximo día 30 de abril/2018.

ADESLAS pone a disposición de sus usuarios una cobertura sanitaria nacional integrada por más de 43.000 facultativos y 1.100 clínicas y hospitales, además de 160 Clínicas Adeslas Dental, incluyendo también cobertura de urgencia en todos los países del mundo.

En archivos adjuntos, los fisioterapeutas colegiados interesados pueden descargar la propuesta realizada por ADESLAS, en la que se detalla los servicios asistenciales y el importe económico de las primas que oferta, así como el cuadro médico 2018 en la provincia de A Coruña. 

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información