I Congreso Internacional de Telemedicina e Investigación Sanitaria, 20-21 de outubro/2016 en Madrid
Organizado pola Asociación Española de Comunicación Sanitaria e Telefónica baixo o lema “Ciencia, Tecnoloxía e Saúde”, ten por obxectivo propiciar un encontro entre todos os interesados nas Ciencias da Saúde e as Tecnoloxías da Información[...]

27-07-2016
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

A Asociación Española de Comunicación Sanitaria e Telefónica convidan a participar na I edición do Congreso Internacional de Telemedicina e Investigación Sanitaria que, baixo o lema “Ciencia, Tecnoloxía e Saúde”, celebrarase os días 20 e 21 do próximo mes de outubro/2016 no Telefónica Flagship Store (Gran Vía 28 - Madrid).

Está dirixido a graduados, licenciados, diplomados e todos aqueles alumnos que estean matriculados no sistema de educación universitaria nacional e internacional relacionados coas Ciencias da Saúde e Tecnoloxías da información e a Comunicación, profesionais da saúde, expertos, provedores de tecnoloxías sanitarias, xestores sanitarios públicos e privados dedicados á xestión, promoción, prevención, diagnóstico, coidados paliativos, tratamento e rehabilitación, así como a todos aqueles usuarios e interesados na Telemedicina e a Investigación Sanitaria.

O seu obxectivo é propiciar un encontro entre todos os interesados nas Ciencias da Saúde e as Tecnoloxías da Información e a Comunicación, co fin de incrementar a difusión de coñecementos e experiencias obtidos a través da investigación en campos tan diversos e, á vez tan próximos, como os mencionados previamente.

A inscrición ao Congreso é gratuíta para todos os asistentes en ambas as modalidades de seguimento (presencial e on-line).

Presentación de comunicacións libres

A organización deste I Congreso estableceu a posibilidade de que estudantes universitarios, investigadores e profesionais sanitarios interesados poidan presentar e compartir os seus traballos neste encontro a través a presentación de comunicacións libres.

O prazo de presentación de (formato  cartel ou oral) finaliza o venres 09 de setembro/2016. Cada unha delas será avaliada por pares por parte do Comité Científico, que comunicará aos autores/as a súa aceptación ou rexeitamento antes do venres 16 de setembro/2016.

Ademais, as persoas que así o desexen poderán presentar comunicacións para que sexan publicadas en formato artigo, previa revisión por pares, na Revista Española de Comunicación en Saúde (ISSN: 1989-9882). Para iso, o autor principal deberá enviar o artigo antes do  10 de outubro/2016 a secretaria@aecs.es seguindo as normas de publicación da revista que se poden consultar en: http://www.aecs.es/autores.pdf

Sinalar por outra banda que  a participación no Congreso certificarase cun diploma de asistencia acreditado pola Comisión de Formación Continuada das profesións sanitarias.

Máis información en:

https://congresointernacionaltelemedicina2016.wordpress.com

secretaria@aecs.es

 

I Congreso Internacional de Telemedicina e Investigación Sanitaria, 20-21 de octubre/2016 en Madrid

La Asociación Española de Comunicación Sanitaria y Telefónica invitan a participar en la I edición del Congreso Internacional de Telemedicina e Investigación Sanitaria que, bajo el lema “Ciencia, Tecnología y Salud”, se celebrará los días 20 y 21 del próximo mes de octubre/2016 en el Telefónica Flagship Store (Gran Vía 28 - Madrid).

Está dirigido a graduados, licenciados, diplomados y todos aquellos alumnos que estén matriculados en el sistema de educación universitaria nacional e internacional relacionados con las Ciencias de la Salud y Tecnologías de la información y la Comunicación, profesionales de la salud, expertos, proveedores de tecnologías sanitarias, gestores sanitarios públicos y privados dedicados a la gestión, promoción, prevención, diagnóstico, cuidados paliativos, tratamiento y rehabilitación, así como a todos aquellos usuarios e interesados en la Telemedicina y la Investigación Sanitaria.

Su objetivo es propiciar un encuentro entre todos los interesados en las Ciencias de la Salud y las Tecnologías de la Información y la Comunicación, con el fin de incrementar la difusión de conocimientos y experiencias obtenidos a través de la investigación en campos tan diversos y, a la vez tan cercanos, como los mencionados previamente.

La inscripción al Congreso es gratuita para todos los asistentes en ambas modalidades de seguimiento (presencial y on-line).

Presentación de comunicaciones libres

La organización de este I Congreso ha establecido la posibilidad de que estudiantes universitarios, investigadores y profesionales sanitarios interesados puedan presentar y compartir sus trabajos en este encuentro a través la presentación de comunicaciones libres.

El plazo de presentación de  (formato cartel u oral) finaliza el viernes 09 de septiembre/2016. Cada una de ellas será evaluada por pares por parte del Comité Científico, que comunicará a los autores/as su aceptación o rechazo antes del viernes 16 de septiembre/2016.

Además, las personas que así lo deseen podrán presentar comunicaciones para que sean publicadas en formato artículo, previa revisión por pares, en la Revista Española de Comunicación en Salud (ISSN: 1989-9882). Para ello, el autor principal deberá enviar el artículo antes del  10 de octubre/2016 a secretaria@aecs.es siguiendo las normas de publicación de la revista que se pueden consultar en: http://www.aecs.es/autores.pdf

Señalar por otra parte que  la participación en el Congreso se certificará con un diploma de asistencia acreditado por la Comisión de Formación Continuada de las profesiones sanitarias.

Más información en:

https://congresointernacionaltelemedicina2016.wordpress.com

secretaria@aecs.es

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información