CoFiGa elabora unha enquisa sobre satisfacción laboral do colectivo

27-04-2016
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

A contía salarial, considerada como inadecuada para a formación e responsabilidade esixida, así como o número de horas destinado á formación continuada, son os aspectos que maior desconformidade concitan entre o colectivo dos fisioterapeutas galegos, tal e como se desprende dos resultados da enquisa sobre satisfacción laboral do colectivo elaborada pola área de Fisioterapia Laboral do Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa).

Os resultados da devandita enquisa arroxan que o colectivo de fisioterapeutas de Galicia está maioritariamente integrado por mulleres cunha media de idade de 30,86 anos e unha experiencia laboral de 5-15 anos, traballando unha media 20-40 horas semanais no sector privado baixo as condicións do  réxime xeral da seguridade social e percibindo un salario medio de 1.192,47€  brutos/mes.

Outros aspectos para destacar son que os traballadores do sector privado perciben menor salario e son os que máis desconformes están coas súas condicións laborais, que a maioría dos traballadores en réxime de autónomos traballan máis de 40 horas semanais e que non existe relación entre os anos de experiencia laboral e o salario que se percibe.

Pola contra, os puntos aos que o colectivo de fisioterapeutas de Galicia dá menor importancia son o tipo de réxime de cotización á seguridade social, seguido da duración do período vacacional e do tempo do que dispoñen para atender aos seus pacientes.

 

CoFiGa elabora una encuesta sobre satisfacción laboral del colectivo

La cuantía salarial, considerada como inadecuada para la formación y responsabilidad exigida, así como el número de horas destinado a la formación continuada, son los aspectos que mayor disconformidad concitan entre el colectivo de los fisioterapeutas gallegos, tal y como se desprende de los resultados de la encuesta sobre satisfacción laboral del colectivo elaborada por el área de Fisioterapia Laboral del Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa).

Los resultados de dicha encuesta arrojan que el colectivo de fisioterapeutas de Galicia está mayoritariamente integrado por mujeres con una media de edad de 30,86 años y una experiencia laboral de 5-15 años, trabajando una media 20-40 horas semanales en el sector privado bajo las condiciones del  régimen general de la seguridad social y percibiendo un salario medio de 1.192,47€  brutos/mes.

Otros aspectos a destacar son que los trabajadores del sector privado perciben menor salario y son los que más disconformes están con sus condiciones laborales, que la mayoría de los trabajadores en régimen de autónomos trabajan más de 40 horas semanales y que no existe relación entre los años de experiencia laboral y el salario que se percibe.

Por el contrario, los puntos a los que el colectivo de fisioterapeutas de Galicia da menor importancia son el tipo de régimen de cotización a la seguridad social, seguido de la duración del período vacacional y del tiempo del que disponen para atender a sus pacientes. 

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información