CoFiGa mellora as condicións de espazo e material para o desenvolvemento da parte práctica da primeira edición do curso sobre “Actualización en Exercicio Terapéutico en Fisioterapia”
Celébrase os días 14 e 15 de setembro en Oleiros, no centro “ATP Adestramento Funcional”

12-09-2019
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

Co obxectivo de mellorar para xs colegiadxs inscritxs as condicións relativas ao espacio as e incrementar o material necesario para o seu desenvolvemento, o Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) cambia o lugar de celebración da parte práctica da primeira edición do curso “Actualización en Exercicio Terapéutico en Fisioterapia”, que pasará a desenvolverse os días 14 e 15 de setembro o centro “ATP Entrenamiento Funcional”, situado na rúa Ícaro, 2-A. 15172 Oleiros-A Coruña (https://goo.gl/maps/iWeBv8SEaUuUqk74A)

Dirixido aos fisioterapeutas que superasen a parte online do curso, a súa parte práctica será impartida por Juan Manuel Entenza Giráldez. Con 16 horas de duración, está estruturado ao redor de 8 bloques temáticos, nos que se analizarán aspectos como a fisioloxía e sistemática do exercicio funcional, o exercicio de alta intensidade e o exercicio terapéutico en patoloxías  musculoesqueléticas,  cardiorespiratorias, en enfermidades patolóxicas, en Oncoloxía e en Xeriatría.

CoFiGa mejora las condiciones de espacio y material para el desarrollo de la parte práctica de la primera edición del curso sobre “Actualización en Ejercicio Terapéutico en Fisioterapia”

Se celebra los días 14 y 15 de septiembre en Oleiros, en el centro “ATP Entrenamiento Funcional”

Con el objetivo de mejorar para lxs colegiadxs inscritxs las condiciones relativas al espacio e incrementar el material necesario para su desarrollo, el Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) cambia el lugar de celebración de la parte práctica de la primera edición del curso “Actualización en Ejercicio Terapéutico en Fisioterapia”, que pasará a desarrollarse los días 14 y 15 de septiembre el centro ATP Entrenamiento Funcional, situado en la calle Ícaro, 2-A. 15172 Oleiros-A Coruña (https://goo.gl/maps/iWeBv8SEaUuUqk74A)

Dirigido a los fisioterapeutas que hayan superado la parte online del curso, su parte práctica será impartida por Juan Manuel Entenza Giráldez. Con 16 horas de duración, está estructurado en torno a 8 bloques temáticos, en los que se analizarán aspectos como la fisiología y sistemática del ejercicio funcional, el ejercicio de alta intensidad y el ejercicio terapéutico en patologías musculoesqueléticas, cardiorespiratorias, en enfermedades patológicas, en Oncología y en Geriatría. 

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información