Conferencia sobre os impactos sociais e económicos do envellecemento da poboación e a atención á dependencencia
Organizada pola Deputación de Lugo, será impartida o xoves 11 de abril por Ángel Rodríguez Castedo, un dos promotores da Lei da Dependencia de 2006

10-04-2019
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

“Envellecemento e Atención á Dependencia: impactos económicos e sociais” é o título da conferencia que o xoves 11 de abril pronunciará na Deputación de Lugo uno dos promotores da Lei da Dependencia de 2006, o lucense Ángel Rodríguez Castedo.

Organizada pola área de Benestar Social e Igualdade da Deputación de Lugo, a conferencia desenvolverase o xoves 11 de abril, a partir das 18:00 horas, no salón de actos do Pazo de San Marcos de Lugo, con entrada gratuíta ata completar aforamento.

Rodríguez Castedo, ex director do IMSERSO, é un férreo defensor do investimento público en servizos sociais e atención aos maiores. Na súa charla falará sobre a importancia do desenvolvemento e implantación dun Sistema de Atención á Dependencia que responda as necesidades da sociedade actual, atendendo a criterios demográficos, económicos e tamén expoñerá as oportunidades que representa este sistema no  tocante á xeración de emprego e a igualdade de oportunidades.

Abordará así mesmo a necesidade de incrementar o financiamento neste campo de maneira urxente para poder desenvolver en España un sistema eficiente de coidados ás persoas con dependencia e, ao mesmo tempo, facer fronte a un amplo desenvolvemento de infraestruturas, servizos e prestacións.

Actualmente, a lista de espera para incorporarse ao Sistema de Atención á Dependencia supera en España as 250.000 persoas, das que preto de 100.000 pertencen aos graos II (dependencia severa) e III (gran dependencia). Con todo, o gasto social atópase moi por baixo da media europea: en 2016, España dedicou o 24,3% do PIB á protección social, fronte ao 29% da Unión Europea.

Conferencia sobre los impactos sociales y económicos del envejecimiento de la población y la atención a la dependencencia

Organizada por la Diputación de Lugo, será impartida el jueves 11 de abril por Ángel Rodríguez Castedo, uno de los promotores de la Ley de la Dependencia de 2006

“Envejecimiento y Atención a la Dependencia: impactos económicos y sociales” es el título de la conferencia que el jueves 11 de abril pronunciará en la Diputación de Lugo uno de los promotores de la Ley de la Dependencia de 2006, el lucense Ángel Rodríguez Castedo.

Organizada por el Área de Bienestar Social e Igualdad de la Diputación de Lugo, la conferencia se desarrollará el jueves 11 de abril, a partir de las 18:00 horas, en el salón de actos del Pazo de San Marcos de Lugo, con entrada gratuita hasta completar aforo.

Rodríguez Castedo, ex director del IMSERSO, es un férreo defensor de la inversión pública en servicios sociales y atención a los mayores. En su charla hablará sobre la importancia del desarrollo e implantación de un Sistema de Atención a la Dependencia que responda a las necesidades de la sociedad actual, atendiendo a criterios demográficos, económicos y también expondrá las oportunidades que representa este sistema en el  tocante a la generación de empleo y la igualdad de oportunidades.

Abordará asimismo la necesidad de incrementar la financiación en este campo de manera urgente para poder desarrollar en España un sistema eficiente de cuidados a las personas con dependencia y, al mismo tiempo, hacer frente a un amplio desarrollo de infraestructuras, servicios y prestaciones.

Actualmente, la lista de espera para incorporarse al Sistema de Atención a la Dependencia supera en España las 250.000 personas, de las que cerca de 100.000 pertenecen a los grados II (dependencia severa) e III (gran dependencia). Sin embargo, el gasto social se encuentra muy por debajo del promedio europeo: en 2016, España dedicó el 24,3% del PIB a la protección social, frente al 29% de la Unión Europea.

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información