CoFiGa facilita a conciliación familiar dos seus colexiados mantendo un acordo co grupo “PSN Bicos” de educación infantil
Con descontos especiais para os seus familiares nas escolas infantís e garderías do devandito grupo, que xa abriu o prazo de matrícula para o curso 2019-2020

27-03-2019
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

Co obxectivo de promover e facilitar a conciliación familiar dos seus colexiados, o Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) mantén un acordo co grupo de educación infantil “PSN Educación e Futuro SA”, que permite aos colexiados beneficiarse de descontos especiais para os seus familiares nas garderías e escolas infantís  Bicos, pertencentes ao grupo PSN.

En Galicia, o grupo PSN dispón de dous centros, nas cidades da Coruña e Pontevedra, ambos os especializados en Educación Infantil, axuda no desenvolvemento integral do neno, facilitando a conciliación da vida laboral, persoal e familiar dos pais e titores.

Gracias ao acordo subscrito co grupo, os colexiados do CoFiGa terán un desconto de entre un 10% e un 15% na  escolaridad mensual dos seus familiares nos seus centros de Galicia e de ata un 30% de desconto na escolaridad mensual en ambos os centros se, ademais de colexiado, é  mutualista de PSN.

Servizos que ofrecen os centros Bicos

Ambos os centros dispoñen dun equipo humano integrado por profesionais especializados, desenvolven un proxecto educativo integral para menores de entre 0 e 3 anos, dispoñen de cociña propia onde diariamente elaboran menús de almorzo, comida e merenda, incluíndo a oferta de dietas brandas e dietas especiais para menores convalecentes, alérxicos ou con necesidades nutritivas específicas.

Entre os servizos que se ofrecen nos devanditos centros, destacar: apertura todo o ano (agosto incluído), clases diarias de inglés, estimulación temperá, natación, saídas escolares a bebetecas, parques e museos, realización de talleres, Escola de Pais e atención personalizada, así como a organización de campamentos e talleres para nenos entre os 3 e 8 anos en períodos vacacionais de Nadal, Semana Santa, Entroido e verán.

Máis información sobre os centros  Bicos e o Grupo PSN en: www.psnbicos.es

CoFiGa facilita la conciliación familiar de sus colegiados manteniendo un acuerdo con el grupo “PSN Bicos” de educación infantil

Con descuentos especiales para sus familiares en las escuelas infantiles y guarderías de dicho grupo, que ya ha abierto el plazo de matrícula para el curso 2019-2020

Con el objetivo de promover y facilitar la conciliación familiar de sus colegiados, el Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) mantiene un acuerdo con el grupo de educación infantil “PSN Educación y Futuro SA”, que permite a los colegiados beneficiarse de descuentos especiales para sus familiares en las guarderías y escuelas infantiles Bicos, pertenecientes al grupo PSN.

En Galicia, el grupo PSN dispone de dos centros, en las ciudades de A Coruña y Pontevedra, ambos especializados en Educación Infantil, ayuda en el desarrollo integral del niño, facilitando la conciliación de la vida laboral, personal y familiar de los padres y tutores.

Merced al acuerdo suscrito con el grupo, los colegiados del CoFiGa tendrán un descuento de entre un 10% y un 15% en la escolaridad mensual de sus familiares en sus centros de Galicia y de hasta un 30% de descuento en la escolaridad mensual en ambos centros si, además de colegiado, es mutualista de PSN.

Servicios que ofrecen los centros Bicos

Ambos centros disponen de un equipo humano integrado por profesionales especializados, desarrollan un proyecto educativo integral para menores de entre 0 y 3 años, disponen de cocina propia donde diariamente elaboran menús de  desayuno, comida y merienda, incluyendo la oferta de dietas blandas y dietas especiales para menores convalecientes, alérgicos o con necesidades nutritivas específicas.

Entre los servicios que se ofrecen en dichos centros, destacar: apertura todo el año (agosto incluido), clases diarias de inglés, estimulación temprana, natación, salidas escolares a bebetecas, parques y museos, realización de talleres, Escuela de Padres y atención personalizada, así como la organización de campamentos y talleres para niños entre los 3 y 8 años en periodos vacacionales de Navidad, Semana Santa, Carnaval y verano.

Más información sobre los centros Bicos y el Grupo PSN en: www.psnbicos.es/

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información