Listas definitivas do concurso de traslados para a provisión de prazas básicas de persoal estatutario diplomado sanitario
Recollidas na Resolución da Dirección Xeral de Recursos Humanos do Sergas que publica hoxe o Diario Oficial de Galicia (DOG)

15-10-2018
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

O Diario Oficial de Galicia (DOG) publica hoxe, luns 15 de outubro de 2018,

a Resolución da Dirección  Xeral de Recursos Humanos do Sergas pola que se resolve con carácter definitivo o ciclo de adxudicación correspondente ao ano 2018 do concurso de traslados aberto e permanente para a provisión de prazas básicas de persoal estatutario diplomado sanitario.

As listas definitivas coas puntuacións e, se é o caso, os destinos definitivos asignado en cada unha das categorías, están publicadas na web do Sergas (www.sergas.es), onde os concursantes tamén poden consultar o estado de cada solicitude no seu expediente electrónico persoal (Fides/ expedient-e).

Listas definitivas del concurso de traslados para la provisión de plazas básicas de personal estatutario diplomado sanitario

Recogidas en la Resolución de la Dirección Xeral de Recursos Humanos del Sergas que publica hoy el Diario Oficial de Galicia (DOG)

El Diario Oficial de Galicia (DOG) publica hoy, lunes 15 de octubre de 2018,

la Resolución de la Dirección Xeral de Recursos Humanos del Sergas por la que se resuelve con carácter definitivo el ciclo de adjudicación correspondiente al año 2018 del concurso de traslados abierto y permanente para la provisión de plazas básicas de personal estatutario diplomado sanitario.

Las listas definitivas con las puntuaciones y, si es el caso, los destinos definitivos asignado en cada una de las categorías, están publicadas en la web del Sergas (www.sergas.es) , donde los concursantes también pueden consultar el estado de cada solicitud en su expediente electrónico personal (Fides/expedient-e).

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información