Desconto aos colexiados CoFiGa para os espectáculos da xira de verán que o Ballet de Moscú ofrece en Galicia
Con los espectáculos Don Quijote (venres 6 de xullo no Auditorio de Afundación en Pontevedra e sábado 7 no Teatro Afundación de Vigo) e El Lago de los Cisnes (domingo 8 de xullo no Auditorio Abanca de Santiago)

14-06-2018
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

Os colexiados do CoFiGa poden beneficiarse dun desconto de 15 euros na compra de entradas para asistir aos espectáculos que o Ballet de Moscú representará en Galicia, concretamente nas cidades de Pontevedra, Vigo e Santiago de Compostela, dentro da súa xira de verán 2018.

En Pontevedra e Vigo, o Ballet de Moscova representará o espectáculo Don Quijote: o venres 6 de xullo no Auditorio Sede Afundación de Pontevedra e o sábado 7 de xullo no Teatro Afundación de Vigo.

En Santiago de Compostela, o espectáculo será El Lago de los Cisnes: o domingo 8 de xullo no Auditorio Abanca.

Os colexiados CoFiGa interesados poderán adquirir ata 4 entradas por colexiado antes do próximo 22 de xuño, a través da páxina web www.ataquilla.com, engadindo o seguinte código de promoción: 85RR37

Descuento a los colegiados CoFiGa para los espectáculos de la gira de verano que el Ballet de Moscú ofrece en Galicia

Con los espectáculos Don Quijote (viernes 6 de julio en el Auditorio Afundación de Pontevedra y sábado 7 en el Teatro Afundación de Vigo) y El Lago de los Cisnes (domingo 8 de julio en el Auditorio Abanca de Santiago)

Los colegiados del CoFiGa pueden beneficiarse de un descuento de 15 euros en la compra de entradas para asistir a los espectáculos que el Ballet de Moscú representará en Galicia, concretamente en las ciudades de Pontevedra, Vigo y Santiago de Compostela, dentro de su gira de verano 2018.

En Pontevedra y Vigo, el Ballet de Moscú representará el espectáculo Don Quijote: el viernes 6 de julio en el Auditorio Sede Afundación de Pontevedra y el sábado 7 de julio en el Teatro Afundación de Vigo.

En Santiago de Compostela, el espectáculo será El Lago de los Cisnes: el domingo 8 de julio en el Auditorio Abanca.

Los colegiados CoFiGa interesados podrán adquirir hasta 4 entradas por colegiado antes del próximo 22 de junio, a través de la página web www.ataquilla.com, añadiendo el siguiente código de promoción: 85RR37.

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información