Programa de Posgraos sobre Coaching da Universidade dá Coruña (UDC)
Os fisioterapeutas colexiados CoFiGa poden optar a un desconto do 10% na matrícula

19-03-2018
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

Os fisioterapeutas colexiados CoFiGa benefícianse dun desconto do 10% se desexan matricularse nos Posgraos sobre Coaching da Universidade dá Coruña (UDC).

Son tres os Posgraos sobre Coaching que oferta a UDC, concretamente un de introdución (presencial e  online), outro de especialización e un terceiro sobre Educación Emocional e Coaching Educativo.

Ademais de ampla información sobre os devanditos Posgraos, en http://www.coaching.udc.es/, a UDC tamén desagrega a relación de cursos de formación específica sobre Desenvolvemento Persoal e Profesional que oferta.

Tal e como sinalan desde a UDC, o Coaching é unha ferramenta de desenvolvemento persoal/profesional que permite mellorar o rendemento, capacidade de liderado, confianza e autoestima, capacidade de comunicación, creatividade, xestión das emocións, controlar o tempo e o estrés, así como resolver conflitos de forma eficiente, ser eficaz en procesos de negociación, traballar en equipo…, aspectos que repercuten no rendemento persoal e laboral e de relación cos empregados.

Programa de Posgrados sobre Coaching de la Universidade da Coruña (UDC)

Los fisioterapeutas colegiados CoFiGa pueden optar a un descuento del 10% en la matrícula

Los fisioterapeutas colegiados CoFiGa se benefician de un descuento del 10% si desean matricularse en los Posgrados sobre Coaching de la Universidade da Coruña (UDC).

Son tres los Posgrados sobre Coaching que oferta la UDC, concretamente uno de introducción (presencial y online), otro de especialización y un tercero sobre Educación Emocional y Coaching educativo.

Además de amplia información sobre dichos Posgrados, en http://www.coaching.udc.es/ la UDC también desglosa la relación de cursos de formación específica sobre Desarrollo Personal y Profesional que oferta.

Tal y como señalan desde la UDC, el Coaching es una herramienta de desarrollo personal/profesional que permite mejorar el rendimiento, capacidad de liderazgo, confianza y autoestima, capacidad de comunicación, creatividad, gestión de las emociones, controlar el tiempo y el estrés, así como resolver conflictos de forma eficiente, ser eficaz en procesos de negociación, trabajar en equipo…, aspectos que repercuten en el rendimiento personal y laboral e de relación con los empleados.

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información