Invitación a participar no XVII Congreso Nacional de Lupus
Organizado pola Asociación Galega de Lupus (AGAL), celebrarase na Coruña os días 4 e 5 do próximo mes de maio

16-03-2018
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

A Asociación Galega de Lupus (AGAL) convida os fisioterapeutas a participar no XVII Congreso Nacional de  Lupus, que se celebrará no teatro Colón da Coruña os días 4 e 5 do próximo mes de maio e no que prestixiosos especialistas nacionais analizarán os últimos avances en investigación.

Esta reunión científica poñerá o foco na importancia do diagnóstico precoz nesta complexa enfermidade autoinmune crónica e de orixe descoñecida, para tentar reducir danos nos órganos aos que afecta esta doenza, como son articulacións, pel, riles, corazón, pulmóns, vasos sanguíneos e mesmo o cerebro.

Trátase dun diagnóstico complexo, pois non existe unha única proba para realizalo e a miúdo confúndese con outras enfermidades. Os seus principais síntomas son fatiga, dor ou inflamación nas articulacións,  erupciones da pel e febre en diferentes niveis de gravidade.

Fisioterapia no tratamento do Lupus

Tamén nesta enfermidade a Fisioterapia desenvolve un papel fundamental, tanto a través da Fisioterapia Respiratoria como do ExercicioTerapéutico, técnicas que contribúen a reducir a dor, o edema e a inflamación nos episodios (brotes) nos que a enfermidade se exacerba, previr a rixidez e a atrofia muscular que produce, manter a función pulmonar e cardíaca, aumentar a funcionalidade e independencia do paciente e, con todo iso, mellorar a súa calidade de vida.

Páxina web do Congreso

Declarado de interese sanitario polo Ministerio de Sanidade, Servizos Sociais e Igualdade e pola Xunta de Galicia, pódese ampliar información sobre o  XVII Congreso Nacional de  Lupus na páxina web: http://www.congreso.felupus.org/

En https://youtu.be/rcN1Fql7CF8 pódese ver o vídeo de presentación do XVII Congreso Nacional de Lupus.

Invitación a participar en el XVII Congreso Nacional de Lupus

Organizado por la Asociación Gallega de Lupus (AGAL), se celebrará en A Coruña los días 4 y 5 del próximo mes de mayo

La Asociación Gallega de Lupus (AGAL) invita a los fisioterapeutas a participar en el XVII Congreso Nacional de Lupus, que se celebrará en el teatro Colón de A Coruña los días 4 y 5 del próximo mes de mayo y en el que prestigiosos especialistas nacionales  analizarán los últimos avances en investigación.

Esta reunión científica pondrá el foco en la importancia del diagnóstico precoz en esta compleja enfermedad autoinmune crónica y de origen desconocido, para intentar reducir daños en los órganos a los que afecta esta dolencia, como son articulaciones, piel, riñones, corazón, pulmones, vasos sanguíneos e incluso el cerebro.

Se trata de un diagnóstico es complejo, pues no existe una única prueba para realizarlo y a menudo se confunde con otras enfermedades. Sus principales síntomas son fatiga, dolor o inflamación en las articulaciones, erupciones de la piel y fiebre en diferentes niveles de gravedad.

Fisioterapia en el tratamiento de Lupus

También en esta enfermedad la Fisioterapia desarrolla un papel fundamental, tanto a través de la Fisioterapia Respiratoria como del Ejercicio Terapéutico, técnicas que contribuyen a reducir el dolor, el edema y la inflamación en los episodios (brotes) en los que la enfermedad se exacerba, prevenir la rigidez y la atrofia muscular que produce, mantener la función pulmonar y cardiaca, aumentar la funcionalidad e independencia del paciente y, con todo ello, mejorar su calidad de vida.

Página web del Congreso

Declarado de interés sanitario por el Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales e Igualdad y por la Xunta de Galicia, se puede ampliar información sobre el XVII Congreso Nacional de Lupus en la página web: http://www.congreso.felupus.org/

 

En https://youtu.be/rcN1Fql7CF8 se puede ver el vídeo de presentación del XVII Congreso Nacional de Lupus.

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información