Desconto aos colexiados CoFiGa para os espectáculos que o Ballet de Moscova ofrece en Galicia
O próximo mes de abril, os días 14 en Pontevedra, 15 en Vigo e 17 na Coruña

19-02-2018
Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia

Os colexiados do CoFiGa poden beneficiarse dun desconto de 15 euros nos espectáculos que o Ballet de Moscova representará en Galicia, concretamente nas cidades da Coruña, Pontevedra e Vigo, dentro da súa xira de primavera 2018.

En Pontevedra e Vigo, o Ballet de Moscova representará el espectáculo “Giselle”: o 14 de abril, ás 21:00horas, no Auditorio AFundación de Pontevedra; e o 15 de abril, ás 19:00horas no Teatro AFundación de Vigo.

Na Coruña, o espectáculo será “A Bela Dormente”: o 17 de abril, ás 20:00horas, no Teatro Colón.

Os colexiados CoFiGa interesados poderán adquirir ata 4 entradas por colexiado antes do próximo 4 de marzo, a través da páxina web www.ataquilla.com, engadindo os seguintes códigos de promoción:

- BELDURMCOR para o espectáculo da Coruña.

- 84 LL37 para as representacións de Pontevedra e Vigo.

Descuento a los colegiados CoFiGa para los espectáculos que el Ballet de Moscú ofrece en Galicia

El próximo mes de abril, los días 14 en Pontevedra, 15 en Vigo y 17 en A Coruña

Los colegiados del CoFiGa pueden beneficiarse de un descuento de 15 euros en los espectáculos que el Ballet de Moscú representará en Galicia, concretamente en las ciudades de A Coruña, Pontevedra y Vigo, dentro de su gira de primavera 2018.

En Pontevedra y Vigo, el Ballet de Moscú representará el espectáculo “Giselle”: el 14 de abril, a las 21:00horas, en el Auditorio AFundación de Pontevedra; y el 15 de abril, a las 19:00horas en el Teatro AFundación de Vigo.

En A Coruña, el espectáculo será La Bella Durmiente: el 17 de abril, a las 20:00horas, en el Teatro Colón.

Los colegiados CoFiGa interesados podrán adquirir hasta 4 entradas por colegiado antes del próximo 4 de marzo, a través de la página web  www.ataquilla.com, añadiendo los siguientes códigos de promoción:

- BELDURMCOR para el espectáculo de A Coruña.

- 84LL37 para las representaciones de Pontevedra y Vigo.

Acceder a la noticia
Esta página web usa cookikes
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Puedes obtener más información aquí: Más información